میخندییییییییییم

پنج شنبه 30 خرداد 1392
ن : رضا

میخندییییییییییم

 

 

1.

دیکتاتور اون بچه دو ساله است که 20 نفر مجبورند به خاطر او کارتون نگاه کنند

2.

 

ایرانی ها از قدیم با فناوری نانو آشنا بودند؛ نانوپنیر، نانوماست، نانوخرما

3.

 

مکالمه تنی از دوستان و  دوست دختراشون در لحظات عرفانی مستی 

-
کجایی عجیجم ؟
ماییم و می و مطرب و این کنج خراب/جان و دل و جام و جامه در رهن شراب

-
مشروب !؟؟ مگه تو نگفتی من نماز میخونم ؟؟؟ :|
می خوردن و شاد بودن آیین من است/فارغ بودن ز کفر و دین، دین من است

-
با کیا هستی حالا ؟؟؟ :/
فصل گل و طرف جویبار و لب کشت/با یک دو سه دلبری حوری سرشت

-:|||
آدرس بده ببینم !!! بیام بزنم دهنشونو صاف کنم !!!
راه پنهانی میخانه نداند همه کس/جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر

-
انقد مشروب بخور با دوستات تا بمیری !!! :/
گر می نخوری طعنه مزن مستان را/بنیاد مکن تو حیله و دستان را

-
برووووووووو بمیرررررررررررر
چون مُرده شوم خاک مرا گم سازید/احوال مرا عبرت مردم سازید...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوستان و آدرس bestoffriends.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.