مردونگی

جمعه 14 خرداد 1395
ن : رضا

مردونگی

 

ی دختر نوشته:

من ی مخاطب خاص دارم

یکی ک مردونگیش آدمُ دیوونه میکنه

کسی ک وقتی حرف زد نباید جُز چَشم چیزی بشنوه

عاشقِ عاشقانه‌هاشم

عاشقِ غیرتی شدنشم

وقتی ک ازم حساب میخواد

من عاشق موقعی‌ام ک وقتی میگه نه یعنی نه ، با لوس بازیَم نظرش عوض نمیشه

عاشق کسی شدم ک وجودش ب زندگیم آرامش میده

کسی ک حتی اگه باهم قهر باشیم میدونم کسی جامُ نمیگیره

کسی ک همیشه مثل کوه پُشتمِ

عاشق کسی شدم ک ی تار موشُ ب دنیا نمیدم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوستان و آدرس bestoffriends.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.